Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

2018

Νωρίς νωρίς ο απολογισμός φέτος. Αλλά ειλικρινά από το πρωί αυτό σκέφτομαι. Δεν το πιστεύω πως αυτή η χρονιά τελειώνει. Θυμάμαι σαν χθες που τέτοια περίοδο πέρυσι είχα ξεκινήσει τις προετοιμασίες του γάμου μου, ήρθε το 2018, παντρεύτηκα. Παντρεύτηκαν και πολλοί φίλοι μας. Ξεκίνησα δειλά-δειλά τα πρώτα μου βήματα στον χώρο της αισθητικής. Γνώρισα υπέροχους ανθρώπους. Πέρασα ένα υπέροχο και δημιουργικό καλοκαίρι. Και τώρα.... το 2018 τελειώνει. Είναι ο πρώτος Νοέμβρης που δεν με βρίσκει σε βαθιά μελαγχολία. Αντιθέτως ακόμη δεν μπορεί να ξεκολλήσει αυτό το χαμόγελο από τα χείλη μου. Τα ωραιότερα Χριστούγεννα έρχονται. Έχω εισπράξει τόση αγάπη φέτος...που ειλικρινά μερικές φορές δεν μπορώ να την διαχειριστώ. Και αυτό είναι που μένει... η αγάπη. ❤
Να κάνετε πράγματα που σας ευχαριστούν. Μόνο έτσι θα βρείτε την εσωτερική σας γαλήνη & να αγαπάτε πολύ! Καλό ΣΚ !!!

Σας φιλώ!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Olea Soaps

Καλημέρα και καλή εβδομάδα! Σήμερα σας έχω κάτι από τα αγαπημένα μου! Από εκείνα τα μοναδικά πακέτα!  Αυτά τα πακέτα....που μυρίζουν αυθεντικότητα και φρεσκάδα!  Μοναδικά προϊόντα από Olea Soaps !!! Πάμε να σας τα δείξω ένα-ένα, πάρτε καφεδάκι! Γνωρίζετε πόσο αγαπώ τα φυσικά προϊόντα περιποίησης! Προτιμώ πάντα την πιο φυσική εκδοχή, σε όλα! Ας ξεκινήσω από το   πράσινο σαπούνι ... Χρησιμοποίησα αυτό με τον άνθρακα στο πρόσωπο. Ο άνθρακας είναι γνωστός για τις καθαριστικές του ιδιότητες. Ο άνθρακας σε συνδυασμό με την ποιότητα των υπολοίπων υλικών μου παρείχαν έναν εξαιρετικό καθαρισμό προσώπου. Χωρίς γδαρσίματα, χωρίς κοκκινίλες, χωρίς ερεθισμούς... ο ορισμός του detox. Κι αν θέλετε να με ακούσετε, ρίξτε μια ματιά εδώ . Το επόμενο σαπουνάκι  είναι αυτό με το τριαντάφυλλο . Ένα σαπουνάκι ιδανικό για το σώμα, με εξαιρετικά συστατικά που προσφέρουν τρομερή απολέπιση και δρουν κατά της κυτταρίτιδας. Έγινε η αγαπημένη μου συνήθεια, όχι μόνο για το άρωμα του που είναι μοναδικό, αλλά και για

Αυτό που σκοτώνει τις λεπτές γραμμές και τις ρυτίδες!!!

Γειά σας αγάπες! Εν όψει γιορτών, βρήκα ένα δώρο για την φίλη σας, την μαμά σας και όποια έχει ανάγκη από ένα προϊόν το οποίο θα δώσει λύσει στο πρόβλημα των λεπτών γραμμών και των ρυτίδων. Το προϊόν αυτό ήταν στο Mystery Box από το  Yologift  .  Είναι η καθαραστική κρέμα της   COUGAR με δηλητήριο φιδιού. Στην αρχή, έτσι όπως μου το ανακοίνωσε η Νάνσυ (Νάνσυ αν το βλέπεις αυτό, θα κλαις από τα γέλια με την συνέχεια) είχα τρομοκρατηθεί. Καθόμουν στον καναπέ και σκεφτόμουν(σαν φλώρος). Πέρασαν όλες οι εκδοχές από το μυαλό μου (κι οι πιο γελοίες) αλλά επειδή σαν σωστός Κριός, το 1.56 μου είναι γεμάτο παρορμητισμό και τρελαίνομαι να δοκιμάζω ότι περίεργο κυκλοφορεί...έφτασα σε σημείο να ανυπομονώ να το δοκιμάσω. (Διάβασα το description box του προϊόντος στο  Yologift  και ήμουν πλέον σίγουρη ότι όλα θα πάνε σούπερ με αυτό). Φτάνει το πακέτο, το ανοίγω. Το κοιτάω! Με κοιτάει! Τέλος... ανοίγω το καπάκι. Μυρίζω. Πολύ ουδέτερη και ανεπαίσθητη σχεδόν μυρωδιά. Αυτό με άγχωσε! Παίρνω ένα βα

#girlboss ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΟ ΚΟΥΤΙ ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΣΤΟ YOLOGIFT

Γειά σας αγάπες ❤ Στο σημερινό, Κυριακάτικο άρθρο μας θα σας παρουσιάσω την ωραιότερη συνεργασία που μου έχει συμβεί ως Beauty blogger. Θα με βρείτε λοιπόν στο υπέροχο, ανοιξιάτικο και μυρωδάτο κουτί του Yologift. Είναι μία συνεργασία με το Yologift , την Ηλιάνα και την Μελίνα , όπου το Yologift μας ζήτησε να επιλέξουμε από ένα αγαπημένο μας προϊόν και να συνθέσουμε ένα κουτί , μοναδικό που θα σας ικανοποιήσει στο έπακρον. Οι επιλογές μας δεν ηταν καθόλου βιαστικές, σας διαλέξαμε τα καλύτερα κι είμαι στην πάρα πολύ ευχάριστη θέση να σας τα παρουσιάσω.  Να σημειωθεί ότι όλα τα προϊόντα είναι εταιρειών που είναι κατά του "animal testing" !!! Το κουτί μας λοιπόν απαρτίζεται απο 3 προϊόντα, μια παλέτα σκιών (20 αποχρώσεων), ένα ρουζ & ένα peeling προσώπου. Η Μελίνα λοιπόν επέλεξε την καταπληκτική παλέτα της technic "Be fearless" με μοναδικες αποχρώσεις που θα συνθέσουν από τις πιο απλές μέχρι τις πιο ιδιαίτερες εμφανίσεις. Έχει και matte κ