Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Olea Soaps

Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

Σήμερα σας έχω κάτι από τα αγαπημένα μου! Από εκείνα τα μοναδικά πακέτα! 

Αυτά τα πακέτα....που μυρίζουν αυθεντικότητα και φρεσκάδα! 





Μοναδικά προϊόντα από Olea Soaps !!! Πάμε να σας τα δείξω ένα-ένα, πάρτε καφεδάκι!

Γνωρίζετε πόσο αγαπώ τα φυσικά προϊόντα περιποίησης! Προτιμώ πάντα την πιο φυσική εκδοχή, σε όλα!




Ας ξεκινήσω από το  πράσινο σαπούνι... Χρησιμοποίησα αυτό με τον άνθρακα στο πρόσωπο. Ο άνθρακας είναι γνωστός για τις καθαριστικές του ιδιότητες. Ο άνθρακας σε συνδυασμό με την ποιότητα των υπολοίπων υλικών μου παρείχαν έναν εξαιρετικό καθαρισμό προσώπου. Χωρίς γδαρσίματα, χωρίς κοκκινίλες, χωρίς ερεθισμούς... ο ορισμός του detox. Κι αν θέλετε να με ακούσετε, ρίξτε μια ματιά εδώ.





Το επόμενο σαπουνάκι είναι αυτό με το τριαντάφυλλο. Ένα σαπουνάκι ιδανικό για το σώμα, με εξαιρετικά συστατικά που προσφέρουν τρομερή απολέπιση και δρουν κατά της κυτταρίτιδας. Έγινε η αγαπημένη μου συνήθεια, όχι μόνο για το άρωμα του που είναι μοναδικό, αλλά και για το πως αφήνει το δέρμα μου μετά από κάθε χρήση. Ειδικά για την προετοιμασία για το καλοκαίρι, θα σας φανεί εξαιρετικά χρήσιμο. Trust me! 😉

Θα βρείτε 12 εξαιρετικής ποιότητας σαπουνάκια με ευεργετικές ιδιότητες, για κάθε σας ανάγκη ΕΔΩ .

Και τέλος.....η ευχάριστη έκπληξη. Η κεραλοιφή για ανάπλαση με βαλσαμέλαιο.


Έχω πάρει κεραλοιφές πολλές, γιατί σε κάθε αλλαγή εποχής εμφανίζω τοπική ξηρότητα στα δάχτυλα. Πάντα είχα ένα θέμα, δεν μου άρεσε καμία μυρωδιά. Ήταν όλες σχεδόν το ίδιο! Όμως η συγκεκριμένη μυρίζει καταπληκτικά. Ανοίγω το βαζάκι και ειλικρινά χαίρομαι που θα την χρησιμοποιήσω. Δεν είναι μόνο το σανδαλόξυλο που μου αρέσει πολύ η μυρωδιά του, αλλά και το βαλσαμέλαιο, που αφήνει το δέρμα απαλό και ενυδατωμένο. Η συγκεκριμένη κεραλοιφή μπορεί να χρησιμοποιηθεί συνδυαστικά με το σαπουνάκι Τριαντάφυλλο για τον περιορισμό της κυτταρίτιδας (and thank me later 😉).

Είναι μοναδικά προϊόντα, με αγνά υλικά και καταπληκτικά αρώματα. Θα το δείτε και στην υφή του δέρματος σας πόσο ποιοτικά είναι!



 Οlea Cretan Soaps' Social Media:


Να τον αγαπάτε τον εαυτό σας και να τον κακομαθαίνετε! ❤

Σας φιλώ! Α.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αυτό που σκοτώνει τις λεπτές γραμμές και τις ρυτίδες!!!

Γειά σας αγάπες! Εν όψει γιορτών, βρήκα ένα δώρο για την φίλη σας, την μαμά σας και όποια έχει ανάγκη από ένα προϊόν το οποίο θα δώσει λύσει στο πρόβλημα των λεπτών γραμμών και των ρυτίδων. Το προϊόν αυτό ήταν στο Mystery Box από το  Yologift  .  Είναι η καθαραστική κρέμα της   COUGAR με δηλητήριο φιδιού. Στην αρχή, έτσι όπως μου το ανακοίνωσε η Νάνσυ (Νάνσυ αν το βλέπεις αυτό, θα κλαις από τα γέλια με την συνέχεια) είχα τρομοκρατηθεί. Καθόμουν στον καναπέ και σκεφτόμουν(σαν φλώρος). Πέρασαν όλες οι εκδοχές από το μυαλό μου (κι οι πιο γελοίες) αλλά επειδή σαν σωστός Κριός, το 1.56 μου είναι γεμάτο παρορμητισμό και τρελαίνομαι να δοκιμάζω ότι περίεργο κυκλοφορεί...έφτασα σε σημείο να ανυπομονώ να το δοκιμάσω. (Διάβασα το description box του προϊόντος στο  Yologift  και ήμουν πλέον σίγουρη ότι όλα θα πάνε σούπερ με αυτό). Φτάνει το πακέτο, το ανοίγω. Το κοιτάω! Με κοιτάει! Τέλος... ανοίγω το καπάκι. Μυρίζω. Πολύ ουδέτερη και ανεπαίσθητη σχεδόν μυρωδιά. Αυτό με άγχωσε! Παίρνω ένα βα

e-Σεμινάριο "Κοσμήματα από υγρό γυαλί"

Γειά σας αγάπες, Ελπίζω να είσαστε όλοι καλά, να περνάτε υπέροχα σε κάποια μαγική παραλία της πανέμορφης χώρας μας, με ασφάλεια εννοείται. Στο σημερινό άρθρο θα σας γνωρίσω...κάτι καταπληκτικό που με ενθουσίασε. Είναι το σεμινάριο που παρακολούθησα μέσω διαδικτύου με θέμα τα κοσμήματα υγρού γυαλιού από το ftiaxto .  Από τα πιο ωραία πράγματα που έχω δει κι έχω μάθει. Συναρπαστική εμπειρία. Ο ιστότοπος είναι τρομερά οργανωμένος, κάθε ενότητα με κείμενο πολυ επεξηγηματικό και βίντεο πάρα πάρα πολύ κατατοπιστικά. Το ξεκίνησα και το τελείωσα σε μία ημέρα. Ενώ στην αρχή φαίνεται δύσκολο,με μετρήσεις, ζυγαριές, ανάμειξη των υλικών.. στην πραγματικότητα είναι εύκολο και θέλει ήπιες κινήσεις. Το αγαπημένο μου κομμάτι ήταν όταν χώριζα το υγρό γυαλί και έβαζα χρυσόσκονη ή χρώμα. Πολύ δημιουργικό και πολυ αγχολυτικό. Αν ασχολείσαι με την κατασκευή κοσμημάτων, εάν θέλεις να ασχοληθείς, εάν θες να μάθεις κάτι καινούριο είτε είσαι επαγγελματίας είτε όχι.. τότε σου